Daisypath Christmas tickers

fredag 1 september 2017

Tiden flyger iväg

Tänk vad tiden flyger iväg när allt är bra och jag bara njuter av livet med min dotter. I år längtar jag ännu mera till jul för ser fram emot en jul med min söta lilla dotter som kom till efter 20 år.
Så vi har kämpat länge och 5 år med ivf så känns fortfarande overkligt ibland att vi fick barn till slut.

Jag och min man träffades för 22 år och efter  20 år tillsammans fick vi äntligen vårt efterlängtade kärleksbarn.

Hon blir 2 år i år så hoppas en mysig jul med henne och övriga familjemedlemmar.
Har redan köpt massor av julklappar till henne ;-)

Tänk bara att kunna börja baka pepparkakor ihop i år även om jag tror dottern mera kommer att äta degen än att hjälpa mamma baka ha ha ha...













Inga kommentarer:

Skriv ut