Daisypath Christmas tickers

onsdag 7 november 2018

Min Disney hörna från fyrklövern, budat och budat

För nåt år sedan budade jag hem en hel på tradera. Vinter/vår/sommar/höst har jag budat och köpt på mig lite utav fyrklöverns Musses julafton på Tradera. Har länge velat ha dessa produkter. Men har aldrig tagit mig så långt att jag köpt på mig något. Men nu har jag flera porslins figurer och längtar så att få köpa något mera fynd.

Känns som att jag ville ha detta nu pga att min dotter har kommit och har blivit lite Disney tema här hemma nu ett par år. 

Allt är hembudat från tradera men inte stora stygga vargen, lilla vargen och dom tre små grisarna för dom fick jag av min svärmor förra julen. 

Den lilla julgransmattan har jag köpt hos julbutiken julprodukter



1 kommentar:

Unknown sa...

Hej.
Du har väldigt fina saker.
Undrar om det finns planer på att sälja Ljusstaken med Piff och Puff ?
Om det gör det är jag väldigt intresserad.
Hör gärna av dig isåfall på e.box@live.se
Mvh Erica

Skriv ut