Daisypath Christmas tickers

tisdag 4 december 2018

Konferens innan jul


Varför inte besöka ett historiskt slott med arbetskamraterna och njuta av en mysig miljö. Äta julbord och dricka god julöl.  Jag kan tänka mig att åka hit och koppla av och snacka lite inför kommande året. Vore inte helt fel eller hur önskan vore ju även att det kom lite snö för att göra upplevelsen ännu mera vacker med glittrande snö på marken. 

Detta konferenshotell ligger norr om Stockholm närmare bestämt emellan Uppsala och Norrtälje.

Julbordet har premiär 29 november-15 december. Traditionellt julbord som med slottsweekend vore inget jag skulle tackat nej till nån helg innan jul. 
Julbord, boende i dubbelrum och frukost för 1675/person inte så farligt tycker jag. 

Nåt man får fundera på och kanske slå slag i saken och åka till nästa år. Slottet i fråga heter föresten Johannesbergs slott  Hotellrummen är verkligen fina perfekt för några dagar och bara umgås prata lite jobb.

Skulle vilja på i en av sviterna. Hotellet har 4-stjärnig standard så hög klass precis som jag vill ha det. 

Vinkällaren känns som ett bra val att besöka erbjuder vinprovning, champagne och choklad-, öl- eller cognacsprovning? Jag skulle kunna tänka mig att ha vin, champagne, öl och skulle inte tacka nej till chokladprovning. 

Inga kommentarer:

Skriv ut