Daisypath Christmas tickers

tisdag 21 augusti 2012

Boknyheter 2012

Jag sitter här och letar efter boknyheter som kommer ut under 2012 och det är dessa jag har hittat så far. Hoppas verkligen på att det kommer ut fler för att köpa och bläddra i julböcker får det att pirra i magen och känna av känslan av julen. Ett måste innan jul annars ingen.! Då är det jul i vårt festglada hus :-)

Julpyssla hör ju verkligen julen till och här kommer det ut en bok om just julpyssel som jag tror kan va bra. kommer att titta i bokhandlarana så fort det kommer ut i bokhandeln och bläddra i den och se om det är något att ha. Kommer ut den 2012-10-07 och kommer att kosta 143 kr hos bokus.
Jul med glitter, godis och grönt (inbunden)

Lite pyssel, julmat och julgodis finner du i denna bok. Finns tyvärr ingen bild ännu på denna bok men den dyker upp i butikerna den 2012-11-13 och kommer att kosta 59 kr hos bokus  i alla fall om någon mer än jag vill kolla in den ;-)

Gåtor, roliga lekar och spännande fakta för hela familjen att sysselsätta sig med i juletid. Kommer ut den 2012-09-20 och kommer att kosta 59 kr hos bokus. 

Klur i jul (inbunden)
Vår julkokbok
Julrecept samlade i en bok både klassiker och nya recept. Ska tydligen finnas de bästa julmatsrecepten här tål väl att kollas upp men det kan nog stämma. Kommer ut den 2012-10-31 och kommer att kosta 159 kr hos bokus.
Vår julkokbok (kartonnage)
Jul i Tofvehult
Denna vill jag verkligen bläddra i och se vad den innehåller för jag läser på bokus hemsida om denna och får inte riktigt grepp på vad det är för slags bok är det fakta om julen eller? Eller en massa härliga bakrecept har ingen aning men ska bli skoj att bläddra i den och se vad den har att erbjuda i juletid. Kommer ut den 2012-09-07 och kommer att kosta 237 kr hos bokus.

Jul i Tofvehult (häftad)


Inga kommentarer:

Skriv ut