Daisypath Christmas tickers

onsdag 22 augusti 2012

Blossas årgånsglögg 2012


På lördag ska jag på dop för min brors dotter som döps men just nu känns det som att jag inte kan åka tyvärr pga att jag har blivit sjuk. Är så typiskt. Satt här och funderade på att göra mig lite honungvatten och se om det hjälper mot min onda hals.

Vill ha glögg vore gott nu för min aj aj hals varmt och gott. Såg att det bara är 15 dagar kvar till årgångsglöggen släpps. För den 7:e september får vi reda på årets smak. 

Vad tror ni det blir för smak i år?
Förra året var ju med kaffe och den gick inte hem alls hos mig gillade den inte alls så hoppas på bättre smak detta år. Nytt år, ny glögg, nya förväntningar, nya smak!


Fredag den 7:e september klockan 13:00 avslöjar vi smaken på 2012 års årgångsglögg. Håll ögonen öppna.

DAGAR15
TIMMAR14
MINUTER37
SEKUNDER37

Inga kommentarer:

Skriv ut