Daisypath Christmas tickers

torsdag 23 augusti 2012

Jultankar

Julen tränger sig på mer och mer och det är så härligt. Älskar det, älskar även att det är så många julbloggar som redan nu börjat blogga är så roligt att läsa alla underbara julbloggar. I LOVE IT!

Usch vad det är trist att vara sjuk men är glad ändå att jag slipper gå ut idag blåser ute idag brrrr men solen tittar fram så det kanske inte är så kallt ändå. Men jag får gott hålla mig inne och tillfriskna men det är inte så dumt alls för jag planerar och kollar på julfilmer ;-)

Längtar till första snön ska falla och lysa upp skog och mark så man kan få lite julkänsla som jag just nu längtar till. Men som sagt jag är sjuk och då har man tid att tänka både på det ena och det andra. Så idag har jag kollat in julbuffen till julafton och lillejul. Längtat efter att dra igång julbaket och första julpyntet som kommer ut i butikerna. Har även lyssnat på julmusik och kollat på julfilmer. Känns bra så här nu när jag inte orkar göra så mycket då är det kanon med julfilmer då mår man så mycket bättre.

Har b.l.a kollat på en av mina favoritfilmer som gjort att jag för några timmar glömt att jag är sjuk och bara njutit nu ska jag kolla en annan julfilm så ha de så gött tills vi hörs igen.


1 kommentar:

Maries strålande jul sa...

Mysigt att passa på med julfilmer när man är sjuk och har tid!

Skriv ut