Daisypath Christmas tickers

måndag 10 september 2012

Julfreak nr. 1

Jag tror bestämt att jag är ett riktigt julfreak för här lyssnas det på julsånger nästan varje dag för att förgylla arbetspasset här hemma. Jobbar man så som jag gör mycket hemifrån så behöver man lite uppmuntran och det är precis vad julmusiken ger mig just nu. Lyssnar på en av mina favoritkanaler som sänder julmusik året om. Är så bra att radiokanalen liksom blivit ett beroende. Men jag brukar börja tidigt med att lyssna på julmusik och har inte tröttat på långa vägar när julen är här. Är la ett julfreak som har storhetsvansinne men det är livet jag trivs med som fisken i vattnet när det är dags att blogga och pyssla och dona innan jul. Finns det något bättre? Är inte mycket som slår det.


1 kommentar:

Leena sa...

Vad är det för kanal du lyssnar på?

Skriv ut