Daisypath Christmas tickers

måndag 10 september 2012

Vintervit är tillbaka


Minns ni den super goda vita chokladen som fanns för några år sedan som hette vintervit nu är den tillbaka men heter nu mera vit choklad. Jag har sett på julbloggarna att den kommit ut i affärerna så kollade på coop idag och där fanns den så nu har jag köpt in 2 st att avnjuta här hemma framför TV:n. Vad mumsigt det ska bli saknade den verkligen förra året när den inte fanns att köpa. Men nu så är min favorit choklad äntligen här igen.

2 kommentarer:

Lina sa...

Jag vet, visst är det underbart! Jag köpte en förra söndagen och tänkte ta en bit varje kväll.. Allvarligt?! Trodde jag verkligen det ? Den tog slut direkt på söndagskvällen.

Lina sa...

Jag saknade den också galet mycket förra julen. Skickade till och med ett meddelande till marabou och frågade om den skulle komma tillbaka! Jag köpte en förra söndagen och planerade att ta en bit på kvällarna under veckan. Allvarigt?! Den tog slut direkt på söndagen, mums!

Skriv ut