Daisypath Christmas tickers

tisdag 30 oktober 2012

Jul med Arsenal


Mitt lag i den Engelska fotbollsligan är Arsenal kanske man skulle införskaffa lite julprylar med Arsenalloggan ;-) Vad skulle gubben säga då som håller på Liverpool tro? Äh vem bryr sig jag vill ha Arsenal prylar till jul. Kolla in spelbord! Finns Liverpool prylar också till jul så kanske jag måste köpa något sådant också för att julen ska bli bra för oss alla. Ska tänka på saken ;-)

Arsenal julkort 10-pack Tomte - Licensierad-produkt Stor 1
Julkort till alla varken man gillar Arsenal eller ej :-o
Arsenal blinkande horn - Licensierad-produkt Stor 1
Arsenal renen ska hjälpa tomten i år tror jag  ;-)
Arsenal tomteluva - Licensierad-produkt Stor 1
Åh tomteluvan som alla Arsenal fan bara måste ha i juletid. Inget snack om saken. Så de så!
Arsenal julgranskulor - Licensierad-produkt Stor 1
Nya fina kulor till granen måste man ju ha.
Arsenal stor blinkande julkula - Licensierad-produkt Stor 1
Julgranskula som blinkar, coolt alltså...
Arsenal julgranskulor matchtröja - Licensierad-produkt Stor 1
Ännu finare ju kan ju inte köpa alla då skulle nog gubben bli sjukt galen på mig.

2 kommentarer:

Johanna sa...

åh vad mysigt! :) haha det är roligt att ha sånna där juldekorationer :)

Amandas jul sa...

tack för tipset! kanske hittar något roligt till sambon :)

Skriv ut