Daisypath Christmas tickers

tisdag 8 oktober 2013

Besviken på Rusta...

Jag var igår förbi Rusta då jag sett på julbloggarna runt om i landet att julsakerna börjat titta fram men gud vilken besvikelse jag fick inga julsaker så lång näsan nåde ögonen spejade både kors och tvärs men utan någon nytta med det.

Bor ju ändå i Göteborg så tycker att dom borde sätta på ett kål nu dom slöfockarna på Rusta. Har dom börjat i övriga landet så får ju göteborgarna hänga med i julsvängarna tycker jag! Inte ens tomt på några hyllor som kan vara ett tecken på att dom är på gång med att plocka upp julen.

Det ända som var nytt från det att jag fotade julbelysning för en tid sedan var dessa ljusbrickor.


1 kommentar:

BittesJul sa...

Tråkigt, har inte heller hittat nått juligt än. Men brickan ska jag nog spana in.

Skriv ut