Daisypath Christmas tickers

måndag 7 oktober 2013

101 idéer jihuuuuu :-)

Vilken glädje jag kände idag när min älskade man kom hem med en jultidning åt mig. Bad honom speja efter juliga tidningar.  Så idag blir det jultidningsmys i soffan med tända ljus måste göra lite stämningsfullt när man ska läsa årets första jultidning. Ett glas Loka Pepparkaka är uppslaget så nu börjar jag mysa. Är så lycklig nu när äntligen julmagasinen börjar poppa upp ute i butik. :-)

Så är ni sugna på 101 idéer  och inte prenumererar då kan den finnas en liten chans att den finns i er butik redan idag.

Åh vad jag längtar till att få sätta mig och bläddra igenom den riktigt ordentligt från början till slutet. Det pirrar av förväntan. Kan inte hålla mig lägre så  nu ska jag  börjar läsa den. Jihuuuu...

Vi höres!


Inga kommentarer:

Skriv ut