Daisypath Christmas tickers

måndag 7 oktober 2013

Provsmakat Loka pepparkaka

I förgår var jag och min upp till Ica focus uppe vid Liseberg tänkte så att är det någon butik som bör ha denna julnyhet så är det dom och vad rätt hade. Där stod dom uppradade på en hylla plockade åt mig 2 st och hoppades på att dom skulle smaka gott.

Jag hör till den kategorin som inte brukar gilla kolsyrat vatten med en massa smak dricker bara naturell och med citron så var lite skeptisk till denna må jag säga er. Men skit pomfrits vilken lycka jag upplevde när jag drack den bara älskade den och jag drack och drack den framför tv:n denna ljuvliga dryck som måste fyllas på illa kvickt för dessa två flaskor kommer inte att vara länge hihi när jag är i farten och slurpar i mig ;-)  

Smakar och doftar verkligen pepparkakor inget att att snacka om där inte :-)
Kände en sån längtan efter pepparkakor igår när jag drack den så funderar på att köpa det till några fler glas idag ;-)
Smakerna bara får det att vattnas i munnen och längta till alla julens godsaker.




1 kommentar:

johanna sa...

Ja, visst är den helt fantastisk. jag tyckte den var hur god som helst :)

Skriv ut