Daisypath Christmas tickers

torsdag 3 oktober 2013

Hittajulklappar.nu

Logo

Dags att börja planera och tänka på julklappar så smått nu har ju ändå kommit in i oktober som ju är ett steg närmare jul och julshopping. Jag har inte shoppat några klappar ännu men har skrivit ner en liten lista på vad jag ska ge mina familjemedlemmar i år. Min man är lättast han kan jag hitta hur mycket som helst till. Har ingen som jag tycker är så där jätte klurig att shoppa till brukar alltid lösa sig på ett eller annat sätt.

Men skulle du få julklapps torka så titta in på hittajulklappar.nu.  Mycket bra sida då det finns tips på julklappar till pojvännen/flickvän, mamma/pappa och barn m.m. Du hittar även olika kategorier så som tex: billiga julklappar för den fattige, till hemmet/inredning för den inredningstokige, leksaker, roligajulklappar och upplevelsepresenter.

Bra sida då det även finns några tips på julmarknader, julbord och lite julpyssel så finns lite av varje så kolla in sidan.


Tips på julklappar jag gillar:

Till den speltokige, Nintendo NES 8-bitars väska.


Kudde som ser ut som ett kassettband.

Retro Kudde Kassettband
Till kocken som har allt en, automatisk såsvisp.

Såsvisp

Inga kommentarer:

Skriv ut