Daisypath Christmas tickers

måndag 13 oktober 2014

Apropå disney!! ;-)

Disney Disney inlägg idag hihi... Mera Disney denna gång från Fyrklövern. Åh vad jag skulle vilja ha denna servisen har länge trånat efter den och kollar in alla fina produkter så ofta jag bara hinner. Men har liksom aldrig fått tummen ur och beställa den. Men vill ha den så fruktansvärt mycket att mitt jultokiga jag blir alldeles till mig av lycka när jag tänker på denna servis.

Ska va Disney runt jul nu har jag bestämt i år så får se vad som köps in. :-)



Servisen ovan vill ha sen vill jag ha halt detta som läggs upp nedan:

Djup tallrik nr 3 Tomteverkstaden

Alla djupa tallrikar tack ;-)

Skärbräda

Skärbräda check :-)

Skål
Skål jihaaaa...

Ovalt fat

Festfat
3-våningsfat
Fat fat av alla de slag och lägga upp julmat och julkakor på ;-)

Ugnsform

Ugnsform till Janssons frestelse!

Öl/vinglas nr 1 Piff & Puff
Glasen såklart...

Skulle vilja ha allt nästan har jag nu räknat ut tee hee bara en bråkdel av vad jag skulle vilja ha här nedan finns mycket mera, besticken också.

Matgaffel

Blir en dyr servisresa det här tur man kan dela upp betalningen och inte köpa allt på en gång ;-)

Inga kommentarer:

Skriv ut