Daisypath Christmas tickers

måndag 13 oktober 2014

Disneyprodukter

Jag är så enormt sugen på att köpa in lite från Disneystore. Vill ha lite inslag av Disney i min gran i år. Ska överväga detta och kanske det shoppas loss vill shoppa så jag får fraktfritt och det får man om man köper för 799 kr. Annars kostar frakten 89 kr och dyrt tycker jag.

Dessa produkter vill jag ha:
Piff och Puff i smoking dekoration
Piff och Puff juldekoration
Musse Pigg juldekoration
Glasdekoration med datum Musse och Mimmi

Musse och Mimmi Pigg glasdekoration
Piff och Puff mugg och gosedjurPiff och Puff mugg och gosedjur

1 kommentar:

Charlie CS- Kulturtanten som älskar julen! sa...

Jag tror inte jag varit på din blogg innan!
Men nu har jag lagt in dig i min länklista på min blogg.

Och självklart lagt in dig i min julfil så jag kan följa med när du hittar på nytt!

Skriv ut