Daisypath Christmas tickers

torsdag 10 september 2015

Blossa glögg 2015

Ånej gillar inte te så tror inte på denna kombinationen :-(

Skulle åkt iväg till Amerika istället tycker och användt amrikanska blåbär och cider som jag gissade på. Mycket godare tror jag. 

Skeptisk med andra ord första året jag är tveksam på om jag ska köpa mig en flaska. 

Flaskan är ju söt men hur är innehållet??


Dear glöggvänner! Låt oss presentera: BLOSSA 15 Earl Grey! 

Årets smak har inspirerats av te-älskande England och har tillverkats i samarbete med The London Tea Company. Den har en framträdande doft av citrus och te med frisk och söt smak. BLOSSA 15 finns i beställningssortimentet fr.o.m. 1 oktober och kostar 99 kronor. Lovely!

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag är också skeptisk, framförallt till hur juligt det kommer att kännas, men samtidigt lite nyfiken :)

Skriv ut