Daisypath Christmas tickers

söndag 2 oktober 2011

Var med och tävla hos Svensk Jul...



Tänkte vi skulle ha en tävling här på bloggen. Du kan vinna en Sagan om Konungens återkomst - Extended version (4-disc).

Vill du vinna? Dum fråga eller hur? Såklart du vill!



Allt du behöver göra är att lämna en kommentar till detta inlägg om att du vill vara med.
En extralott får du om du länkar till tävlingen från din egen blogg i ett av dina inlägg och skriver om tävlingen.
Vill du ha ännu en extralott? Lägg då upp en länk också i höger eller vänster spalten i din blogg högt upp och så är du med och tävlar med en lott till. Skriv också en kommentar att du lagt upp länk på din blogg. Så kommer jag att godkänna det. Lycka till!
Tävlingen pågår fram till 6/11 kl. 00:00.

9 kommentarer:

ihemmetslugn sa...

Hej.
Jag skulle vilja komma i kontakt med dig men hittar inte någon mailadress till dig.

Det gäller vårt gemensamma intresse jul =) och mina rätt stora planer för min egna blogg. Lite reklam för varandra etc

om du vill så får du gärna skicka mig ett mail till ihemmetslugn(at)gmail.com

Fanny Jäderfeldt sa...

Jag är gärna med, min pojkvän skulle bli överlycklig om han fick den här i julklapp av mig! Han har tjatat om den en massa xD
MVH Fanny

ihemmetslugn sa...

Jag är gärna med i tävlingen och har länkat till dig i min blogg.

mvh
i hemmets lugn

Anna K sa...

Jag är med och deltar i denna utlottning! Den film går att se när och för vilken målgrupp som helst tycker jag.
Kontaktmejl: playnsee(at)hotmail.com

Nanna sa...

Vilken härlig blogg!

Jag vill gärna vara med i tävlingen :)

nannaeATlive.se

Victorias Jul sa...

Jag vill vara med och tävla!

Thereses jul sa...

Hela trilogin om brödraskapet är helt fantastisk. Alla bilderna, skådespelarna och framför allt historien och den enorma fantasin bakom dem går inte att beskriva i ord. Det är mina absoluta favoritfilmer, så att få den tredje delen som dessutom är en utökad utgåva skulle vara helt... jag vet inte. Galet!! Jag vet i alla fall vad jag skulle göra då den kommande helgen.

Har skrivit ett litet inlägg om tävlingen i min blogg: http://theresesjul.blogspot.com/2011/11/tavling-igen.html

Timmy Jonsson sa...

Är med å tävlar, den enda av filmerna som fattas i min samling :3

kontaktmail: kung_pung@hotmail.com

Elina sa...

Jag är med och tävlar! Perfekt julklapp till pojkvännen. Går inte en dag utan att han tjatar om att vi ska kolla på hans favorit filmer (Hela trilogin), tyvärr så har inte den här (kungens återkomst) förlängda versionen på DVD


mejl: justscream_@hotmail.com

Skriv ut