Daisypath Christmas tickers

tisdag 2 oktober 2012

Julmust

Idag hittade jag julmust i butik och var ju bara tvungen att köpa hem ett par då jag varit så sugen på julmust i flera månader nu. Tar min första klunk julmust nu så skål Mmmm vad gött det va... Mera must tack Mums mums.

Fick en liten konstig blick av gubben i kassan då han sa oj då har dom redan kommit är inte det lite tidigt tyckte han, men jag sa bara nä då inte för en jultok som jag hihi. Dom hade bara små så jag köpte hem 6 st så han tyckte la det var helknas men vad bryr jag mig om det? Svar: Inte dugg ;-)


Klunk Klunk...

Tycker ni det är tidigt med julmust redan?



4 kommentarer:

Amandas jul sa...

Oj, vad alla hittar julmust i butikerna då...jag vill OCKSÅ! Får gå på julmustjakt imorgon :)

Sanna Laake sa...

Tycker jag att de tär för tidigt? Ja.

Har jag redan druckit årets första? Ja!

Haha, jag kan ju inte låta bli, jag försöker att spara på allt juligt men det går bara inte:)

Em sa...

Lite tidigt tycker jag nog det är.. Brukar ju bli trött på must även om jag bara dricker det i Dec så jag håller helt enkelt ut och ska försöa behandla det som en extrem delikatess som endast får avnjutas vid väldigt speciella tillfällen så jag inte tröttnar i år ;)

Falksonchristmas sa...

Inte alls det är en bra början inför uppladdninge :-)

Skriv ut